Kwetsbaarheid

Ik voel mij zo kwetsbaar op dit moment

Ik zit in mijn kamer achter mijn bureau

Ik kijk naar de woorden die ik heb opgeschreven

Ik voel de pijn die deze gebeurtenissen teweegbrengen

Ik zit in mijn kamer achter mijn bureau

Ik merk dat ik emotioneel word en voel de tranen over mijn wangen stromen

Ik voel de pijn die deze gebeurtenissen teweegbrengen

Ik ben opeens een klein verdrietig kind, helemaal alleen

Ik merk dat ik emotioneel word en voel de tranen over mijn wangen stromen

Ik kan niet stoppen met schrijven, het houdt niet op

Ik ben opeens een klein verdrietig kind, helemaal alleen

Het voelt eenzaam, alsof ik niet besta

Ik kan niet stoppen met schrijven, het houdt niet op

Pijnlijke gebeurtenissen komen naar boven drijven

Het voelt eenzaam, alsof ik niet besta

Toch besta ik en voel ik wat er vanbinnen leeft

Pijnlijke gebeurtenissen komen naar boven drijven

Ik kijk naar de woorden die ik heb opgeschreven

Toch besta ik en voel ik wat er vanbinnen leeft

Ik voel mij zo kwetsbaar op dit moment

30/11/2015

 

 

